неделя, 29 юли 2012 г.

                                              ТОРТА ''P90X''

                       (Happy birthday to my lovely husband)

                                          (There’s no other as wonderful as you! Love you lots!:)


Продуктите са същите за четирите блата,както при шахматната торта,с тази разлика,че съм прибавила натрошени орехи в шоколадовия блат и блатовете са си цели.




И кремът ванилия е същия,за слепването им.Добавила съм настъргана кора от един лимон,което добавя невероятен аромат.



Работила съм с готов фондант на Wilton(бял,розов,черен и син).
Останалите цветове съм получила от използване на бял фондант, към който съм прибавяла от гел-боите,отново на Wilton,за получаване на желания цвят.
Белите цветчета са направени с формичка от Wilton.
Буквите са също с формичките за букви на Wilton.


А ето го и щастливият рожденник-голям фен на P90X!!! :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар